HVOR ER KJOLENE FRA?

Jeg la ut disse bildene på instagram lørdagskveld, og mange lurer på hvor kjolene og skoene er fra! Jeg skal ikke holde det en hemmelighet så linkene finner dere under bildet. En liten stemningsrapport fra casa de Julia er at jeg er syk og ligger i fosterstilling i sofaen, litt av en måte å starte det nye semesteret på eller? I morgen har jeg min første forelesning i finans, så det er en skrekkblandet fryd igrunn. For å si det sånn, jeg fikk 2 i P-matte på videregående, så mine kunnskaper om matte er mildt sagt ikke særlig bra.
Blondekjole HER og cut out kjole HER. Skoene finner dere HER ♥♥ (annonselenker) Jeg har forresten åpnet snapchaten min sånn at dere kan se hva jeg legger ut på mystory! Om det er av interesse heter jeg julianyland. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg