HVOR ER HJEMME?

CARDIGANHER / GENSERHER / SUNNIESHER / VESKEHER

Fra Bergen til Oslo, vet egentlig ikke helt hva som føles mest som hjemme. Sånn har jo livet mitt egentlig vært de siste årene. Rekker aldri å pakke ut av kofferten før den skal pakkes om igjen. Men, jeg liker det egentlig. Sånn sett er jeg jo utrolig heldig som har muligheten til å ha en hverdag i to forskjellige byer. I Bergen med kjærligheten og det rolige familieliv (haha), og Oslo med litt mer action. En perfekt kombo for en 25-åring, eller hva? Jeg må helt ærlig innrømme at det er litt forvirrende å være så mye frem og tilbake. Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har hatt det så bra i en lengre periode, og nå som jeg virkelig ser lyset i enden av tunellen føler jeg liksom at jeg skulle hatt svar på så mye mer? Skal man ikke vite hvordan livet blir når man er 25 år? Og, finnes det noe som en midt-tyveårs-krise?!? Åh, jeg blir gal av alle tankene. Haha!

Da jeg kom hjem tidligere i dag fant jeg en svær Nellypakke på rommet mitt som hadde kommet mens jeg var borte. Det er så typisk meg å glemme hva jeg har kjøpt så fort jeg klikker “bestill” –  så nå skal jeg se igjennom alt. Litt senere skal jeg til Glenn og Julian for kosekveld. En perfekt torsdag!

5 kommentarer
    1. Hei fineste Julia!
      Lurer bare på hvilken str du har i de to «favoritt» skinnbuksene fra Nelly? Altså den latex type buksa og den med splitt foran:)
      Klem!

      1. Dotten i øret gikk over til å bli verk, så nå har jeg bare jævlig vondt hele tiden. Hahaha! Blir en gledens dag når alt er tilbake til normalen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg