HVOR DRØYE BILDER SENDER DU?

Jeg hadde en litt morsom prat med en venninne her en dag. Hun viste meg et bilde hun hadde sendt til en gutt, og lurte på om det var for drøyt å sende. Med drøyt mener jeg seksuelt/for mye hud. På bildet hadde hun høyhalset genser og en hipstertruse… Vi kom til enigheht om at dette virkelig ikke var for drøyt å sende. Som dere sikkert skjønner er vi ikke de som sender mest dirty pictures, jeg personlig syns det er så sykt skummelt! Men hva er egentlig problemet? Jeg legger jo alltid ut bikinibilder på sommeren, og man viser jo like mye da omtrent som i en string og push-up bh. Problemet mitt er kanskje at det er en mye mer seksuell baktanke om man sender det personlig til noen. Hva syns dere? Kommenter gjerne anonymt om du vil, men jeg er så sykt nysgjerrig på hvor drøye folk er, og hvor lite klær de har på seg. Jeg trenger ikke bildebevis altså om noen lurte på det, bare en liten tilbakemelding. Hihi. Under finner dine mine seneste snaps, som dere ser er godt påkledd. Jeg har åpnet opp mystoryen min, så der kan dere finne meg på julianyland!   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg