HVOR BLIR DAGENE AV

ANNONSE – Adlinks

TOPPHER / SHORTS – ZARA / SKO – lignende og finere HER (-30%)

Stilig filter som gjorde meg ekstremt brun i fjeset? Av og til kunne jeg bare ønske at jeg var skikkelig perfeksjonist som ordnet opp i sånne ting, men jeg er litt mer sånn – whatever det er ikke så viktig. Nå er helgen straks her igjen, noe jeg syns er helt sykt. Forstår ikke hvor hverdagen blir av oppi alt, haha! Men, livet her nede flyter vel litt mer i hverandre og det er ikke like stor forskjell på hverdag og helg. Man gjør dagligdagse ting som å jobbe, trene osv samtidig som det er hyggelige middager og fester her og der. Viktig å finne en balanse, noe jeg personlig føler jeg mestrer veldig bra 😀

I kveld er det opening party for sesongen til Mamzel, noe jeg gleder meg veldig til! Er så gøy at man har blitt kjent med så mange her nede og blir invitert på sånne ting. Marbella er ufattelig lite. Følte det var så stort og uoversiktlig da jeg flyttet ned, mens nå virker det nesten mindre enn Molde? Haha! Kanskje ikke helt sånn, men dere skjønner 😉 Nå skal jeg bare få jobbet litt før jeg hopper i dusjen, ha en fin torsdag!

3 kommentarer
    1. Det er så fint å se at du velger å leve det livet AKKURAT du ønsker. Du har dratt til Marbella midt i en pandemi. Et ganske utradisjonelt valg. Men allikevel, du koser deg. Du tenker kanskje ikke for mye på hva andre synes..? Er det sånn at venner og familie har blitt sure på deg eller forstår de det? Nå begynner heldigvis ting å bli litt mer normalt da..

    2. Skjønte ikke hva første setningen om filter betød? Men anyhow, jfr. din instastory regner med at du ikke kjører bil når du skal drikke Margaritas. Ser ut som du bedriver en eneste lang fest, boring

    3. Så fin og brun:)

      Jeg skal ned til samme område som deg i Spania snart. Kan du si litt om reglene for maske der nå? Leser at man må ha på maske når en soler seg? Evt at den kan tas av når man ligger ligge? Har du noen detaljer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg