HVOR BLE TIDEN AV

ANNONSE – Affiliate til nakd og nelly

LUEHER / JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER / VESKEHER

Bruk koden “NIENKE20” for -20% på HELE nakd her!
Bruk koden “NC1875” for -15% på HELE Nelly her!

Jeg syns det er skremmende at vi nesten er midt i november allerede! Da jeg var barn sa alltid bestemor til meg at tiden kom til å gå fortere og fortere jo eldre man ble. Jeg forsto det ikke på den tiden, men nå skjønner jeg hva hun mener. Hvor ble oktober av? For ikke å snakke om første del av november?

Uansett. Nok en uke har flydd forbi og jeg er SÅ glad til å legge meg i sengen. Sover med både hårkur og selvbruning i natt, så satser på å våkne opp fresh og klar for ny uke i morgen 8) Ville bare titte innom å ønske alle god natt, så snakkes vi i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Hei Julia
      Så flink du er som lager familiemiddag med ribbe. Ja takk til oppskrift og gjerne mange flere oppskrifter på middager du lager gjennom uken. Trenger tips! Har du navn på noen gode rødviner blir jeg glad for anbefaling der også. Kjøper dessverre ofte viner vi ikke liker. Ønsker deg en fin mandag i iskalde Bergen

      1. Hei Kristine! Åh, så hyggelig sagt. Tusen takk! 😀 Kommer selvfølgelig med flere oppskrifter, både på ribben og andre ting! Håper du får en kjempefin dag selv, heldigvis skinner solen 😉 Klem

    2. Hej igen!!
      Kan inte låta bli att skriva när bilderna är såhär fina och du är sååååå FIN i dina outfits. Vet du att kort som dessa gör hela min vecka. Tänk den som vore ung igen!!! ha ha ha
      Kram Anders

    3. Åhhh, jeg bare digger så innmari at du er så interrisert i mat! Og til og med tradisjonsmat! Del gjerne mer tradisjonsmat! Det er det få i din alder som gjör! LOVE IT! Tiden flyyyr! Snart sitter vi tilbords med verdens beste julemiddag! Haha! Gleder meg sååå til julemat! Spiser nesten ikke kjött i hverdagen, så i julen, da skal jeg kose meg så sykt med deilig ribbe+++!!! Ohhh! 😀 Som du kanskje skjönner, er jeg en foodie selv! 😉 God klem, goding! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg