HVOR BLÅST KAN MAN BLI?

God morgen! Jeg gleder meg så sykt til å bli pensjonist, kan ikke skjønne de som gruer seg til å bli gammel. Tenk så deilig å våkne opp, spise deilig frokost og se gullrekka på tven med Dr.Phil, Ellen show og the million dollar match maker. AH, kunne ønske det var meg! Akkurat nå er jeg midt i en superspennende episode med Dr.Phil, der det er en helt blåst kjerring på 18 år som er gravid i syvende måned. Hun røyker mariujana (?) hver dag, tar kokain, heroin – bare for å nevne noen. Hun sier at mange av vennene hennes gjorde det samme, men barna deres klarte seg fint. Altså, hallo?! Hun blir bare sint når legene prøver å forklare henne at barnet tar store skader av det hun gjør, og kan bli født som en avhengig å få abstinenser fordi det ikke får dop. Et nyfødt barn som er narkoman!! Herregud altså, jeg trodde det skulle mye til for å sjokkere meg, men dette tok faktsik kaka. Huff!

Nå skal jeg komme meg opp fra pysjen og på skolen, i dag har det begynt å snødd i Bergen av alle ting. Vel vel, vi er enda bare i januar så det er kanskje ikke så rart!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg