I DAG VAR DET LIKE FØR..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicKjole og belte – HM / Sko – Zara / Klokke – Triwa

I dag kan jeg seriøst ikke ta stilling til noe. Jeg får helt angst av å høre telefonen varsle om mail, meldinger og telefonsamtaler jeg helst vil unngå. Åh, jeg tar alt det der i morgen. For i dag er jeg hangover, og jeg har jo fortalt før at jeg blir helt ubrukelig dagen etter en fuktig kveld.

I dag er jeg forresten utrolig grinete. Det er sjeldent jeg går rundt å irriterer meg over omverdenen, men i dag holder det seriøst på å klikke for meg. Jeg skulle hente en pakke på posten tidligere i dag, og en gammel dame snek seg foran meg i køen. Da var det hakket før jeg kjeftet på henne, og ba henne stille seg i kø som alle andre normale mennesker. Heldigvis tok jeg meg selv i å tenke sånn, for herregud. Hun var sikkert 100 år gammel og så vel ikke at jeg sto der, så jeg lot være å si noe. Hadde dette vært en hvilken som helst annen dag hadde jeg nok ikke brydd meg, men i dag skal det søren ikke mye til for å gå meg på nervene. Haha, håper ikke Cathrine leser dette innlegget før vi skal møtes btw. Da avlyser hun sikker lunsjdaten vi har om en time. Heldigvis er hun flink til å få meg i godt humør, og jeg ler meg alltid ihjel sammen med den dama. Det trenger jeg i dag ♥

Nå skal frøken gretten ta seg en powernap på ti minutter. Da jeg kom hjem fra byen i går måtte jeg selvfølgelig se paradise hotel før jeg sovnet, derfor ble det veeeldig sent og lite søvn. Jeg kan ikke tro Mayoo gikk ut btw!! Han var favoritten min, så håper virkelig han kommer inn igjen.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg