HVITE TENNER <3

Hei! Hadde egentlig ikke tenkt å skrive om dette på bloggen, siden jeg helst vil at alle skal tro at jeg ikke jukser meg til et hvitere smil, haha! Men jeg tenkte at jeg skulle være en snill blogger, og gi dere et ordentlig tips.. Helt usponset, faktisk!! Jeg har vært trofast kunde hos Dentway så lenge jeg kan huske, og bruker det cirka en gang i året, eller halvåret om jeg vil ha et heelt kritthvitt smil. Spesielt nå på sommeren syns jeg det er viktig at tennene mine er på sitt beste, for det er så fint med hvite tenner til sommerbrun hud!
Bilde fra Stockholm for cirka en måned siden. Må LE av hvor gule tennene mine var. Haha!

Dette bildet er tatt for to uker siden, da jeg hadde brukt stripsene i to uker.  Beklager at bildene ikke er noe bedre altså! Det er bare fordi jeg ikke hadde tenkt å skrive om det på bloggen, derfor fikk jeg ikke tatt noen skikkelig før og etter bilder 🙂


STRÅLENDE FORNØYD!  Jeg bruker som regel strips. Enten 20-30min hver dag i to uker, eller 20-30min to ganger om dagen i én uke. Grunnen til at jeg valgte å dele dette med dere nå, er fordi alt er på SAAALG!! &lt;3 Stripsene som jeg bruker finner du HER. Jeg har også brukt startkittet, og det finner du HER 😀 Jeg anbefaler de med litt sensitive tenner om å bestille settet spesielt egnet for de. De er like god som de andre, bare mildere. De finner du HER 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg