HVIT TIL SOMMEREN!

Happy sunday jenter! Selv har jeg brukt dagen på litt nettshopping. Tidligere bestilte jeg jo pakker fra nelly flere ganger i måneden, men den siste tiden har jeg ikke funnet så mye fint dessverre. Jeg ble derfor positivt overrasket da jeg klikket meg inn i dag, herreguuud så mye fint! Jeg har handlet med meg masse hvite kjoler til sommeren, det er et must. Nå må jeg bare få på brunfargen, så skal jeg bruke hvit hver eneste kveld jeg skal på byen. Nesten iallfall, hihi. Under har jeg samlet mine favoritter ♥

Image and video hosting by TinyPic1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg