HVIT LØRDAG COMING UP

IMG_1676 kopi-2

SUIT UP LADIES, IT´S SATURDAY!

Jeg tok et lite regnestykke med meg selv i sta, og jeg har faktisk ikke hatt en edrulørdag siden i sommer(!!!!!). Hvor sykt er ikke det? Eller jeg har kanskje hatt én, eller to maks. Helt krise spør du meg. Nå er det virkelig på tide å sjekke ut hva disse edrulørdagene er, som mange snakker så fint om. Det skal bli deilig å ikke våkne opp med skallebank i morgen, det er iallfall helt sikkert!

Jeg får besøk senere, og vi skal lage digg mat å kose oss med en film eller noe i den duren. Kjenner jeg oss selv rett blir det aldri noen film, enten fordi vi skravler hele kvelden eller fordi vi aldri blir enig. Det er derfor jeg aldri gidder å se på filmer, for man finner faen meg aldri noe alle blir enig om. Lenge leve serier med titalls episoder!

IMG_1677-2

IMG_1741-2

IMG_1750-2IMG_1686-2IMG_1729-2   uitup

DRESSJAKKE HER / POLOGENSER HER / DRESSBUKSE HER / SNEAKERS HER / ARMBÅND HER

Her har dere dagens antrekk! Jeg DIGGER denne looken med sneakers til. Jeg har fått helt dilla på dress i det siste, etter jeg bestilte den sykeste dressen på innkjøpet hos Filippa K i Oslo. Den dressen kommer vel og merke ikke før til høsten (buhu), så da får jeg bruke denne fra Vila frem til da. Ikke så verst den heller!

Har dere noen spennende planer denne lørdagen? 😀

7 kommentarer
    1. Takk for veldig god service i dag. Du var så hyggelig og koselig, så anbefaler alle som bor i Bergen å gå innom Janne&julia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg