HVIT DRESS

God morgen alle sammen, hvordan var deres feiring i går? 😀 Jeg kan si det sånn at min feiring har gjort meg veldig sliten i dag. På toppen av kransekaka holder de på å grave opp og borre hull i steinene bak huset jeg bor i – og jeg tror ikke helt dere forstår lydnivået det er i leiligheten min nå. Det er nesten sånn at jeg vurderer å spørre en av arbeiderne om jeg kan låne øreklokkene hans for å lydisolere litt. WÆÆ! Planen min i dag var egentlig å sitte sminkeløs å jobbe fra sofaen i joggis, men siden jeg såvidt klarer å høre meg selv tenke spørs det om jeg må revurdere den planen. Eller kanskje jeg blir vant med lyden etterhvert? Elleeeer kanskje de rett og slett er ferdig å borre snart? Haha! Jeg krysser fingrene.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sunnies – Céline / JakkeHERDress – Minimum (lignende jakke her og bukse her) / SkoHER / Veske – Balenciaga (annonselenker)

Det ble ingen bunad på meg i går, derfor gikk jeg rundt i denne hvite dressen i stedet. Følte meg egentlig rett så fin i den også, selv om jeg må ærlig innrømme jeg følte meg som en skikkelig outsider i bunadshavet i Bergen by. Det er så mange fine bunader der ute altså, og alle jeg møtte i går var så fine ♥ 17.mai er virkelig en av mine favorittdager i året!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg