HVILEDAG

Hjelp, er det kveld allerede? Dagen har seriøst gått helt latterlig fort! Jeg brukte et par timer til å gjøre klart til snapsalget (er enda litt plagg igjen! add julianyland for å se ♥), og ellers har jeg bare gjort sånne kjedelige leilighetsting. Det så seriøst helt bomba ut da jeg våknet i dag tidlig, med burgerkingmat, vinglass, klær og sminke overalt. Jeg måtte med andre ord vaske hele leiligheten før jeg gjorde noe som helst. Som dere vet er jeg allergisk mot skitt og rot, haha. Foruten om det har jeg vasket typ tre klesvasker, og nå er plutselig klokken syv. Nå skal jeg hoppe i dusjen, skrubbe kroppen og legge meg i rent sengetøy med en serie på skjermen. Ikke en spennende dag, men jeg har virkelig kost meg fordi. Elsker å tusle rundt i joggisen med musikk på anlegget mens jeg rydder og vasker. Da slapper jeg virkelig av, og det er jo det søndager er til for ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg