HVER MANDAG ER SOM 1. JANUAR

Hello ladies, og god mandag! I kjent stil våkner jeg på mandagsmorgen og er klar til å forandre livet mitt drastisk. Det er som 1. januar hver eneste uke. Ny uke, nye muligheter. Denne uken skal jeg ta fatt på kostholdet mitt. Det bruker egentlig å være ganske bra, sunt og næringsrikt. Men…. De siste ukene har jeg hatt en stor forkjærlighet for både brødskiver, fete middager, julebrus og pomfri med bearnaise. I tillegg har jeg hatt en enda større kjærlighet for cheeseburgere, og klarer ikke å gå forbi en mccern engang uten å stikke innom. Det er faktisk ikke tull. Har sikkert spist ti cheeseburgere de siste ukene:(

I dag startet jeg dagen med en grønn juice. Nei, nå lyver jeg faktisk (jeg startet dagen med to brødskiver med majones og skinke). Men! Jeg har forberedt meg på resten av uken med å handle inn til et sunnere liv. Tidligere drakk jeg grønne juicer til frokost hver dag (derav bildet over, som er stjelt fra mitt eget arkiv fra mai 2017). Jeg har jo en juicemaskin, men syns det er så tiltak. Derfor blander jeg juicene mine i en sånn nutribullet(?), og syns det fungerer helt fint.

Jeg er ikke sånn fryktelig opptatt av at juicene mine skal smake godt. Om jeg vil kose meg så spiser jeg en cheeseburger liksom. Poenget for meg er å få i meg sunne ting, fordi jeg vet at humøret, huden og kroppen har godt av det. Et lite tips er likevel å ha i fersk sitronsaft og kajennepepper, da føler jeg at det river litt. Så er det bare å holde seg for nesen og drikke opp så fort man orker.

Om dere har tips til gode juicer er det bare å komme med de altså, hihi. Håper dere har en fin start på uken ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg