HVEM TRENGER VEL SØVN?

God morgen! Jeg lurer egentlig på når jeg skal få tid til å sove ut. Denne uken har fem timer per natt vært maks, likevel føler jeg meg frisk og fin her jeg sitter. Kanskje jeg ikke er like avhengig av søvn som jeg trodde? Eller kanskje har jeg så store poser under øynene at man skulle trodd de hadde vært på tikronersmarket på Spar uten at jeg vet det? Om få strakser skal jeg hive i meg resten av frokosten før turen bærer ned på Aker Brygge. Skal på møte med agenten min Sandra hos United Bloggers, så håper jeg ser like fresh ut som jeg føler meg. Under finner dere gårsdagens antrekk, tatt midt i storgaten i Rakkestad! I går var vi der for å spille inn en kampanje, mer om det senere 🙂

IMG_2755-2IMG_2697-2IMG_2689-2IMG_2759-2IMG_2706-2IMG_2711-2IMG_2762-2Dobbel jakkeMinimum / KjoleBikbok / VeskeLeo Wulff / SkoNike

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg