HVEM ER JEG

Image and video hosting by TinyPic

Okei, jeg får bare si det som det er. Nå har jeg stirret tomt på dataen i nesten en halvtime fra sengekanten, men jeg har ikke fått skrevet ned et eneste ord. Jeg har bladd igjennom min egen blogg for å finne ut “hvem er jeg” “hva bruker jeg å skrive om” “er dette min blogg?”. Da jeg ikke kom fram til noen svar eller skriveinspo holdt jeg på å klappe sammen macen, men så tenkte jeg å skrive dette meningsløse innlegget i stedet. Etter mange år som blogger er det av og til vanskelig å finne på ting å skrive om. Altså, etter flere tusen innlegg skulle man jo trodd at jeg har skrevet om alt allerede? Haha! Jeg tror egentlig bare at jeg må slutte å stresse sånn med hva jeg skal skrive, og bare la det skje i stedet. Nei, innlegget blir kanskje ikke perfekt om jeg gjør det på den måten – men hvem faen bryr seg? Eller jeg bryr meg kanskje litt, men jeg skal slutte med det!

Så, vi prøver på nytt. Hei, og god morgen! I natt har jeg sovet så sykt godt at jeg ikke helt har våknet enda. Da alarmen ringte var jeg i så dyp søvn at jeg trodde den irriterende lyden mobilen lagde klokken syv var bakgrunnsmusikken til livet mitt. Om det var fordi jeg og Ingeborg delte en flaske vin før vi la oss i går, eller om det er fordi jeg faktisk har sovet godt av meg selv vet jeg ikke, men det spiller ingen rolle. Trøtt er jeg uansett, haha! I dag står det bare ett innkjøp på planen for min del, så om ikke alt for lenge tenkte jeg å dra ned på kontoret til United Influencers for å catche opp med alle der ♥ Gleder meg til å se den gjengen igjen!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg