HVEM ER DU?

Det er den tiden av året igjen. Sommer. Der omtrent alt på internett kun er agurknyheter, og det eneste som blir oppdatert er solbilder med temperatur, vannmeloner og sene fyllekvelder på snapchat. Jeg ser mange av mine kolleger og lesere også har tatt seg fri fra denne plattformen. Blogging altså. Tatt seg skikkelig sommerferie, som vi bloggere alltid klager på at vi aldri har. Man velger det jo helt selv. Jeg har vært litt av og på den siste måneden. Akkurat nå er jeg skikkelig motivert! Føler jeg har vært i zombie-mode lenge nok. Det er jo sommer, og egentlig den beste tiden av året å oppdatere på. Lyset er finere, bildene vakrere og skrivelysten større. Hva er det egentlig å ta ferie fra?

Ikke at det er så mye sommer i Bergen, MEN det er en annen sak. Om nøyaktig én uke reiser jeg igjen, og denne gangen til et sted med solgaranti!

Jeg vet at de fleste av dere har sommerferie, men likevel ønsker jeg å stille dere noen spørsmål. Jeg har jo blogget i maaaange år nå, men vet fremdeles ikke heelt hvem leserne mine er? Hvem er egentlig du? Jeg håper de fleste ønsker å svare på noen spørsmål, da hadde jeg blitt veldig, veldig glad ♥

  1. Hva heter du?
  2. Hvor gammel er du?
  3. Hvor i verden bor du?
  4. Hva jobber du som?
  5. Hva er dine hobbyer?
  6. Hvor lenge har du lest bloggen min?
  7. Hva er dine drømmer for fremtiden?

Du må selvfølgelig ikke svare på alle spørsmålene, men jeg ønsker virkelig å bli bedre kjent med deg så noen svar er bedre enn ingen!

JAKKEHER / BUKSEHER / SNEAKERS – BY MALENE BIRGER

Gleder meg til å bli bedre kjent ♥

 

29 kommentarer
    1. Jeg heter Kaja, 21 år og bor/studerer i Oslo. Jeg har lest bloggen din i helt sinnsykt mange år nå.. husker veldig godt da du bodde i Ålesund, og hadde en blomstrete vegg i gangen og en grønn cardigan fra Bik bok som jeg var sykt sjalu på, haha.

      1. Hahah herreguuuud jeg elsket både den veggen og den cardiganen! 😀 Moro at du har fulgt med så lenge! KLEM <3

    2. Jeg er 23 år og studerer Barnehagelærer på Vestlandet. Har lest bloggen din siden ungdomskolen, så har følgt deg i noen år. Husker at både du og Lars Tangen var veldig omdiskutert på den tiden. Andre som var kjente da; TCMN, Tuva, Fotballfrue…

    3. Jeg heter June, 23 år gammel og bor i Stavanger!
      Jobber som kokk, bruker fritiden på hunden min og tegning. Har lest bloggen din siden start! Jeg var såå sjalu på brunfargen og det tuperte håret ditt

      1. Hahaha den grusome tuperingen, får helt sjokk når jeg ser på gamle bilder! Brunfargen og forsåvidt.. Gøy at du har fulgt med så lenge <3

    4. Solveig, jeg er 19 år gammel og bor i Kristiansand. Jeg begynner å studere til høsten, har deltidsjobb på et bakeri. Liker å synge og skrive på fritiden, og jeg har lest bloggen din i ca 5-6 år. Drømmer om å bli artist eller anerkjent forfatter. Skuespiller står også høyt på lista! Men det ser ut som om det blir psykolog, litt mer realistisk men også noe jeg har veldig lyst til å bli 😉

      1. Psykologi er jo superspennende, kunne faktisk tenkt meg å studere det selv 🙂 Kanskje i fremtiden (må bare ta opp typ alle fagene mine 😉 ) Lykke til <3

    5. Hva heter du? – Iris
      Hvor gammel er du? – 25
      Hvor i verden bor du? – Stryn
      Hva jobber du som? – Servitør/basic barista
      Hva er dine hobbyer? – Blogging, skriving, mat
      Hvor lenge har du lest bloggen min? – Siden den gang du var altfor “selvbrunert”, men jeg digga deg likevel 😀
      Hva er dine drømmer for fremtiden? – At jeg og typen vil trives i den nye leiligheten vi har kjøpt <3

    6. Jeg er 23 år, bor i Tromsø og studerer biomedisin. Har lest bloggen din siden du (og jeg) gikk i tiende klasse! Liker å løpe, yoga, lese blogger, youtube og reise 🙂 Akkurat nå drømmer jeg om å kjøpe egen leilighet, men kanskje reise litt og bo i et annet land først!

      1. Haha, the good old days. Savner faktisk tiden rundt 10.klasse, mye som skjedde da! Høres veldig spennende ut 😀

    7. Jeg er 27 år og har fulgt deg i sykt mange år! Kan nesten ikke huske når, men jeg husker også Ålesund veldig godt! Jeg er snart ferdig utdannet jurist (sjukt, føler meg som et barn fortsatt) og bor i Tromsø. Kjenner meg alltid litt tøffere etter å ha lest bloggen din, som om jeg får mer bein i nesa og sier fuck you til alle som står i veien, haha! Drømmene mine i dag er noe så kjedelig som en snill mann, hund, to barn og et koselig hus langt fra folk. I morgen er det nok leilighet i Oslo, singel (men med hund) og en givende jobb! Uansett, elsker å følge deg, rart å tenke på at du ikke aner hvem vi er :p

      1. Oi, herregud så flink du er! Virkelig imponerende <3 Så utrolig moro at du har fulgt meg så lenge, blir helt seriøst skikkelig overrasket når folk sier det.. Haha! MASSE lykke til i siste spurt av utdannelsen 😀

    8. Jeg heter Vilde, er 20 år, flyttet til Vestlandet i vår og skal fortsette på lærerutdanningen min til høsten. Jobber i hjemmesykepleien nå i sommer

      Har lest deg i flere år, lykke til videre! Du er så flink og får til så masse ved s

    9. Jeg heter Vilde, er 20 år, flyttet til Vestlandet i vår og skal fortsette på lærerutdanningen min til høsten. Jobber i hjemmesykepleien nå i sommer

      Har lest deg i flere år, lykke til videre! Du er så flink og får til så masse ved siden av bloggen! Stå på fine Julia

      1. Så flink du er! 😀 Lykke til videre i utdanningen. Ååh så søt du er Vilde, det setter jeg pris på å høre. KLEM!

    10. Jeg heter Caroline og er 18 år fra Våler i Hedmark, begynner på vg3 påbygg til høsten og skal flytte til Oslo etter VGS 🙂
      Jeg liker å trene og er mye med venner og familie som betyr mye for meg!
      Har lest bloggen din siden 2011 tror jeg!
      Drømmen for fremtiden er å være lykkelig og gjøre en forskjell for tekstilarbeiderne i Kambodsja, Kina, osv. Det er min hjertesak!:)

    11. Jeg er 24 år og fra Ålesund, men bor i Oslo og er akkurat ferdig med min bachelor. Jeg tror jeg har fulgt deg siden starten.

      Da du bodde i Ålesund bodde jeg i blokken nedenfor leiligheten din, og vi gikk på samme videregående. Med fare for å høres creepy ut: jeg var selvfølgelig veldig star struck, og synes det var veldig stas å kunne se opp til leiligheten din i tilfelle jeg fikk et glimt av deg. Haha, stalker much? Jeg kjenner at jeg ble litt flau av denne innrømmelsen.

      Selv om jeg ikke blir like star struck av å møte på bloggere som jeg ble i mine yngre dager, er du og har alltid vært en av mine favoritter 🙂

      1. Hahahah så gøøøy, det visste jeg ikke! Moro 😀 Gratulerer med gjennomført bachelor, og tusen takk for fine ord <3 Klem!

    12. Hva heter du?
      Emiliee
      Hvor gammel er du?
      26
      Hvor i verden bor du?
      Oslo
      Hva er dine hobbyer?
      Tegne, skrive, ta bilder +++
      Hvor lenge har du lest bloggen min?
      Husker jeg begynte å lese rundt tiden du var god venninne med Beate. Og jeg var en racer på å kommentere blogger for å fremme min egen (haha)
      Hva er dine drømmer for fremtiden?
      Akkurat nå har jeg NADA peiling. Litt midtlivskrise, men har i motsetning til tidligere ingen angst over å ikke vite helt hva jeg holder på med. Tar det som det kommer:):):)

      1. Da har du like mye peiling som meg, heheh! Det blir nok superbra for oss begge til slutt 😀 Klem <3

    13. Hva heter du? Stine
      Hvor gammel er du? 29
      Hvor i verden bor du? Bergen ❤
      Hva jobber du som? Matvarebutikk
      Hva er dine hobbyer? Trening, fjellturer, reising, er super sosial men alle på min alder er så vanvittig etablert så de har aldri tid
      Hvor lenge har du lest bloggen min? Tror jeg har fulgt deg siden starten faktisk..
      Hva er dine drømmer for fremtiden? Tar livet som det faller seg. Håper selvfølgelig jeg finner en å tilbringe livet med, og at jeg finner ut hva jeg ønsker å jobbe med.

    14. Hva heter du? Benedikte
      Hvor gammel er du? 19
      Hvor i verden bor du? Ålesund
      Hva jobber du som? Er student 🙂
      Hva er dine hobbyer? Spiller handball og leser omtrent hele tiden!
      Hvor lenge har du lest bloggen min? Har lest bloggen din i omtrent 2 år
      Hva er dine drømmer for fremtiden? Akkurat nå er drømmen å flytte til Trondheim for å studere for å bli byggingeniør

    15. Er 24 år gammel, bor et par timer sør for Oslo og jobber som tannpleier. Vet ikke om jeg vil kalle det en hobby, men liker veldig godt å lese bøker. Ellers prøver jeg å påminne meg selv på fritiden min at jeg må huske å nyte tiden NÅ, og ikke alltid stresse og kun se frem til helg osv. Jeg må lære meg å roe ned litt og rett og slett nyte hverdagslige ting. Høres kanskje litt teit ut, men drømmen er å ha en hverdag jeg trives med ordentlig. Jeg og samboeren har nettopp kjøpt tidenes mest idylliske lille huset i ett stille og deilig område, så gleder meg rett og slett til å bo der og kose meg.
      Bloggen din har jeg lest siden du gikk i… niende klasse tror jeg. Husker du hadde mørk brunt, tuppert hår (selv om du vekslet en del i fargen) og var melanotanbrun. Du var liksom det perfekte eksempelet av hvordan alle litt.. fjortisjentene ville se ut på den tiden. Husker du var driiit morsom! Det var mye “sinnablogging” med humoristiske sammenligninger. Det var flere ganger du kunne få meg til å brøle-le. Savner litt humoren din, men skjønner at det ikke er like naturlig for deg å skrive på den måten lengre da du er blitt eldre. Men kan tenke meg at venner og familie som får mer glimt av personlighetene og humoren din får le mye!
      Jeg bodde noen år i Bergen selv, så synes det er artig å følge deg fremdeles, kjenner meg mye igjen, hvilke gir litt minner.
      Jeg savner litt mer av personligheten din på bloggen. Vet det kan være skummelt med tanke på kritikk og sånt, men husk at det er lov å være seg selv <3 Ting trenger ikke alltid å være perfekt og flott.
      Dette ble litt langt, men du spurte jo, så…

      1. Tusen, tusen takk for helt fantastisk tilbakemelding! Det setter jeg veldig stor pris på <3 KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg