“HVEM ER DISSE STYGGINGENE”

Som nevnt i innlegget under vet jeg som regel nøyaktig hva som skjer på julaften hvert år. I år, som i fjor, og årene før der – så har dagen vært magisk og maten smakt nydelig. Slik er det hver julaften. Men når vi kom så langt at det var på tide å åpne pakkene ble jeg veldig sjokkert i år. Jeg har ikke ønsket meg noe som helst, da jeg føler jeg har alt jeg trenger, og får jeg lyst på noe så kjøper jeg det som regel selv. Slik er det for mange, og det er et luksusproblem man kan bli kvalm av om man tenker på det for lenge. Men det var ikke poenget! Jeg hadde helt ærlig ikke forventet meg noen pakker under treet i år, og ble helt sjokkert over at jeg fikk så mange som jeg gjorde. Gavene jeg fikk var også ting som falt hundre prosent i smak, og jeg tok meg selv i å tenke at dette burde jeg ha ønsket meg. Bra noen kjenner meg godt! Det materialistiske er ikke lengre et fokus for en vellykket jul for min del, men i kveld satt de virkelig prikken over i´en siden jeg ble så overrasket. Tusen, tusen takk ♥ Jeg er virkelig en heldig jente, og er utrolig takknemlig for at faktisk meg har en så fin familie og venner rundt meg. Det er ikke en selvfølge for mange.  Syns forresten alltid det er så gøy å se på hva andre får, spesielt brødrene mine som gjerne har ønsket seg noe spesielt og blir helt i ekstase om de får akkurat den gaven. Pappa fikk også et stort bilde av meg og mine tre brødre som han kan henge på veggen i huset sitt. Reaksjonen hans var derimot “faen, akkurat det jeg ikke ønsket meg”, og “hvem er disse fire styggingene?”. Haha, jeg må le! Han tuller bare såklart, sånn at alle vet det. Jeg er sikker på at det er en perfekt gave til han 😉


Jeg hadde på meg en kjole fra Lipsy, som er helt AH-mazing. Bildene viser virkelig ikke hvor fin den er.. Den finner du her ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg