HVEM BRYR SEG OM VALENTINES?

Kristoffer prøvde å hinte til at valentines ikke er en så big deal som jeg skal ha det til.

Kristoffer: Jeg hørte på radioen i dag at ingen brydde seg om valentines!
Meg: Haha, synd – for det gjør vi!!!

Jeg finner alle unnskyldninger som en mulighet for å gå ut å spise god mat, og selvfølgelig er valentines day inget unntak. Jeg reserverte bord til oss for over en uke siden, så her er vi godt forberedt! Haha. Men over til noe helt annet. Jeg har egentlig aldri vært personen som handler inn fint undertøy. Tror jeg har tre bh´er jeg varierer med, og de er ikke akkurat verdens lekreste. Men man føler seg jo mye bedre når man har fint undertøy, selv om det kanskje bare det er du som vet at du har det på? Jeg har handlet inn litt fint til valentines fra nelly, og under valgte jeg ut de rimeligste favorittene mine:

 

valentinezz
1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER (adlinks)

Forresten! Mange etterlyser at innleggene mine ikke kommer opp på bloglovin. Jeg syns det er sinnsykt irriterende, og jeg har sendt flere mailer til bloglovin de ikke har svart på enda. Håper de kan hjelpe meg snart! Bloggadressen min er jo registrert der, så rart ikke innleggene mine kommer opp.. Det er ikke tilfeldigvis noen som kan hjelpe? 😀

5 kommentarer
    1. Regner med det er RSS feeden på den nye bloggen din som ikke virker for jeg får ikke lagt den til på Feedly heller. Og det må nok United Bloggers fikse ikke bloglovin,

    2. Jeg bruker blogkeen, men får ikke opp innleggene dine der! Begynte plutselig å lure på hvorfor du var så stille! Hehe 🙂

    3. Kommer opp på min bloglovin. På mobilen må man få inn på innlegget også trykke på show original post for å se bildene. Det er litt irriterende men har sett at det er sånn på alle de som blogger fra uited bloggers plattformen. Håper de klarer å fikse det. Kjæresten min er bortreist på valentines, velsig misunnelig på planene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg