HVA VILLE DU GJORT MED 800 MILLIONER?

I går satt jeg å June å dagdrømte litt. Potten på eurojackpot var på sånn 800 millioner, og hva ville vi egentlig gjort med så mye penger? Begge var enig om at man såklaaaart måtte kjøpe en penthouse, betale ned huslånene til foreldrene våre og sikre både søsken og fremtidige barn. Ellers var vi ganske fornøyd.

Jeg tok meg selv å være ganske tilfreds med å ikke ville forandre på noe annet enn de materialistiske godene. For ellers ville jeg ikke forandret hverdagen min. Ikke sluttet å blogge, ikke sluttet med butikken, men heller kjørt enda mer på. Da vet man at man har valgt riktig retning i livet, og at jeg gjør rett i å holde på slik jeg gjør selvom det sliter meg ut fra tid til annen.

Hva ville du gjort om du vant 800 millioner kroner?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg