HVA TENKTE JEG PÅ FØR?

Da var mandagen endelig over, og nå sitter jeg i sengen å blogger for kvelden. Jeg manner meg opp til å gå på badet for å fjerne sminken, og tenker på de yngre dager da jeg ikke brydde meg om jeg sov med sminke eller ikke. Det nærmeste jeg kom en hudpleierutine var å dra over trynet med en sminkeserviett. Jeg får seriøst grøsninger nedover ryggen bare av tanken. Det kunne ikke falt meg inn nå! Huden skal man ha hele livet, og jeg er ekstremt opptatt av at den skal være fresh. Nå er jeg “bare” 26 år, og mange tenker kanskje at det ikke er noe å stresse med enda. Men, alt handler om forebygging. En god hudpleierutine for meg er alfa omega.

Noen ganger unner jeg meg også ansiktsbehandlinger, som jeg tror er minst like viktig som å ha gode rutiner hjemme. Favoritten er uten tvil Beauty Booster og Green Peel. På høst og vinterstid er jeg helt ram på å ta hudbehandligner. Uansett hvor blek jeg blir så får jeg i det minste gløden jeg er på jakt etter.

Behandlingene tar jeg på Frogner Aesthetics ♥ Dr. Elena Aristoff er helt rå! Har aldri opplevd å bli tatt så godt vare på og kommunisert med. Ofte kjører bare hudpleieren på, mens Dr. Elena (hun er lege!) tok seg god tid til å snakke med meg, forstå hva jeg ønsker, historikken min og ikke minst hva jeg er ute etter. Det setter jeg stor pris på. Ofte kan man føle at man bare går ut og inn av slike behandlinger som om man er på et samlebånd, men ikke hos Frogner Aesthetics. Anbefales!

Jonas ble også med meg på hudbehandlingen min, og han fikk kose seg med en liten flaske Möet mens jeg fikk behandling. Vi begge ble skjemt bort, med andre ord 😉

Du kan sjekke ut hjemmesiden her, eller på instagram under dr.elenaaristoff ♥ Dette er ikke reklame forresten, bare en varm anbefaling fra meg!

Nå skal jeg se på de to nyeste episodene av Twin som går på NRK. Vet ikke om jeg er helt hekta enda. De to første episodene var ekstremt spennende, mens de to neste var sånn midt på treet. Lurer på hva som skjer i dag. Håper alle har en fin natt og får massevis av god søvn! Det er også viktig for fin hud 😉

4 kommentarer
    1. Reagerer veldig på at du sterkt anbefaler et sted som bruker botox og andre fillers i 90% av behandlingene sine, spesielt etter all debatten som har vært. Det er i teorien gratis reklame og totalt unødvendig. Vær så snill, begynn å tenk deg litt om.

      1. Hva hadde du foretrukket? At jeg tok green peel på et sted som tok vippeextensions i stedet for botox? Nei, dette syns jeg blir for dumt! Dette er en seriøs salong der LEGER utfører behandlingene, og de vil jeg skryte opp i skyene.

    2. Samme legene som dret seg ut med russerabatt kampanjen på ansikta medica. Virker som de åpnet den nye klinikken i oslo for å rømme fra problemene i tromsø.

      1. Dret seg ut? Fordi de markedsførte på en rar måte? Vil kanskje ha ordlagt meg annerledes der. Syns de er utrolig dyktige. Samtidig så sa Elena at hun er i Tromsø å jobber hele tiden, så det er nok ingen som flykter her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg