HVA SOM REDDET HÅRET MITT

Hei, og god søndag jenter ♥ Beste dagen i uka etter min mening! Da får jeg endelig hentet meg inn igjen, og ikke minst gjort ting jeg ellers ikke gjør i hverdagen. Som å se fem episoder av Gypsy på rappen, for eksempel… Bra serie, anbefales!

Uansett, som dere ser har håret mitt vokst veeeldig de siste månedene. Det er faktisk helt utrolig hvor fyldig, og ikke minst langt det har blitt. Når jeg ser på bilder fra tidligere i år var jo håret mitt mye kortere, og ganske tynt i tuppene. Som jeg har nevnt flere ganger tidligere, mistet jeg helt sykt med hår for halvannet år siden, og det har vært et helvete å få det langt igjen i ettertid. Et resultat av alt for mye varmeprodukter og bleking.. Jeg begynte på HAIRCARE rett etter nyttår, og etter den tid har håret mitt vokst i rekordfart – ikke minst blitt like tykt (om ikke tykkere) enn før!

Bildet til venstre er tatt i oktober. Som dere ser, mye kortere og ikke minst mye tynnere. På bildet til høyre er håret mitt akkurat nå. Superlangt, tykt og superfriskt! Stor forskjell, eller hva?

Her har dere forresten etterveksten min at the moment. Jeg var på frisøren i juni, så dette er bare to korte måneder siden. Trenger et nytt besøk, for å si det sånn! Hihi. Heldigvis har jeg ganske blondt hår naturlig, så det ser ikke sååå krise ut.


HAIRCARE er virkelig ikke noe hokus pokus. Det er enkelt og greit et kosttilskudd som hjelper deg å få lengre, tykkere og mer glansfullt hår. Du tar to tabletter med HAIRCARE hver dag, enkelt og greit! Resultatene mine er etter fast bruk over flere måneder, så man kan ikke gå på kosttilskuddet i én uke å forvente å ha like langt hår som Rapunzel. Men, om man er flink å ta tablettene hver dag vil dere få samme, om ikke bedre resultat enn det jeg har gjort. Gjør det til endel av din daglige kost. Personlig tar jeg mine tabletter med HAIRCARE hver dag etter middag!


Grunnen til at jeg både anbefaler HAIRCARE så mye som jeg gjør, og ikke minst bruker det selv er fordi både jeg og de rundt meg virkelig har sett resultater. Det er jo åpenbart på før/etterbildet over! Jeg slet i over ett år med å få tilbake mitt eget hår, men ingenting skjedde. Det vokste i sneglefart, og jeg følte meg rett og slett ikke særlig fin på håret. Mens etter jeg startet på HAIRCARE ble det endelig fart på prosessen, og håret kom tilbake. Nå tør jeg nesten ikke slutte, fordi jeg er så glad i håret mitt. Om det er lov å si? Hihi.

Så ja, HAIRCARE har min varmeste anbefaling. Både om du sliter med babyhår, generelt tynt hår, eller om du allerede har langt hår men ønsker å vedlikeholde eller gjøre det tykkere.

AKKURAT NÅ FÅR DU HAIRCARE TIL KUN 149,-, DU KAN LESE MER OG BESTILLE HER ♥

Edit! Til de som lurer på om HAIRCARE gir mer kroppshår: Kroppshår, eksempelvis på legger, reguleres av hormoner. Eksempel på dette er at de fleste opplever mer kroppshår i puberteten; spesielt hos gutter på grunn av mannlige kjønnshormoner. HAIRCARE inneholder vitaminer og mineraler og gir i så måte ikke mer kroppshår.

 

11 kommentarer
    1. Vurderer veldig å kjøpe det! 🙂 Du har utrolig fint hår!! Hvor mye kjøper du? Ser det er 60 tabletter i hver pakke, så da holder det vel til en mnd. Vil det si at man må kjøpe 12 pakker i året om man vil ha langvarig resultat?

      1. Hei Ida! Ja, en pakke varer i en måned 🙂 Jeg ville nok anbefalt å kjøpe for en lengre periode, for det er ikke “vits” å bare prøve det for en kort måned for eksempel om du virkelig vil ha resultater. Du ser jo på før/etter-bildet av meg hvor syk effekten er, og det er over flere måneder 🙂 Klem!

    2. Hei Julia!
      Jeg har akkurat flyttet til Molde, i den forbindelse er jeg desperat etter litt tips. Har du en god frisør eller frisørsalong? Og et sted hvor man kan ta brasiliansk voks som du anbefaler?
      Håper du vet om noe 🙂

      1. Hei! 😀 Nå er det veeeldig mange år siden jeg bodde i Molde, men jeg syns Hårfint på Roseby er en ganske bra frisør! Angående voksing osv er jeg like blank som deg. Kanskje hudstudio? 🙂 Klem!

    3. Utrolig nydelig og langt hår du har fått 🙂 Superkult, elegant og classy med helsort antrekk til deg. Digger det!

    4. Hei!
      Lurer på om du har merket noe til ekstra/raskere hårvekst på andre deler av kroppen etter at du begynte på hair care? Forstår ikke helt at de kun kan virke på hårveksten på hodet.

      1. Hei! 😀 Hmmm nei det vil jeg ikke si! Nå har jo jeg ganske lav hårvekst fra før, men har ikke merket noe spesielt til det:)

      2. Svar fra Haircare: Kroppshår, eksempelvis på legger, reguleres av hormoner. Eksempel på dette er at de fleste opplever mer kroppshår i puberteten; spesielt hos gutter på grunn av mannlige kjønnshormoner. HAIRCARE inneholder vitaminer og mineraler og gir i så måte ikke mer kroppshår.

        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg