HVA SKJER MED ZARA?

Zara er her i Bergen sammen med meg, og det er så utrolig godt at hun trives! Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men Zara har ikke bodd med meg det siste halvåret. Før jeg flyttet til Oslo var det utrolig hektisk med mye reising, og i den nye leiligheten har vi ikke lov til å ha hund. Heldigvis har jeg fantastiske venner som stiller opp, og det tar jeg søren meg ikke for gitt! Nå er det jo et lite dilemma på gang; hva skjer med Zara? Hun får ikke lov til å bo med meg i Oslo, og jeg er ekstremt mye i Bergen. Vil nesten si jeg er mer i Bergen enn Oslo for tiden, selvom det nødvendigvis ikke er tilfellet over nyttår. Men, nå som jeg ser hvor godt Zara trives i huset her, både med typen og barna så hadde det beste egentlig vært om hun bare ble? Åh, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er jo min aller beste venn og lille baby som jeg har hatt i over åtte år.. Jeg må nok tenke nøye igjennom dette før jeg tar en avgjørelse. Jeg holder dere oppdatert!

For å skifte samtaleemne; nå står det biffsalat på middagsmenyen så jeg må gjøre den klar. Den beste salaten jeg vet om! Oppskrift finner du her ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg