HVA SKJER MED STUDIET?

ANNONSE – Affiliatelinker

Hei dere, og god søndag! ♥ Nå tenkte jeg å komme med litt tanker og refleksjoner rundt studiet mitt, da flere har spurt meg om jeg fremdeles går på det, og eventuelt hvordan jeg trives. Først kan jeg jo si at jeg startet å studere “Bærekraftig logistikk og sirkulær økonomi” i høst, og ja – jeg studerer fremdeles! Jeg har altså ikke droppet ut, som noen kanskje tror 😉 (vet ikke hvorfor?? eller jo, hehe). Det er ingen hemmelighet at det suuuuger å se på forelesninger via zoom, og personlig syns jeg det er mye mer krevende å lære ting på den måten. Veldig upersonlig og ikke minst sykt vanskelig å holde konsentrasjonen?? Foruten om det så trives jeg megagodt! Føler virkelig jeg har funnet retningen for meg, og det føles godt. Jeg har jo “studert for å studere” før, og når man ikke trives med det man driver med så er det vanskelig å holde motivasjonen oppe.

GENSERHER (-25%!) / BUKSEHER (-50%!)

I dag er det forresten -25% på Nelly HER ♥

Nå er det straks klart for eksamen, og jeg tror faktisk det kommer til å gå skikkelig bra! Vi har egentlig fire fag i semesteret, men jeg utsatt matematikken (hadde ikke kapasitet), og så fikk jeg overraskende nok godkjent finansregnskap da jeg har hatt det på BI før. Jippi! Så de to eksamenene jeg skal ha i år er i “Supply Chain Management” og “Bærekraftig Produksjon”. Kjempespennende fag, og deilig at min første eksamensperiode ikke blir sååå travel med fire fag 😀

Arbeidsmulighetene etter studiene er mange, så det blir spennende å se hvor jeg er om 5 år! Jeg vurderer også om jeg skal ta et semester i utlandet (så lenge koronaen roer seg og det lar seg gjennomføre..). Det er noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde på videregående, så nå vil jeg ikke la muligheten gå fra meg.

Om du lurer på noe rundt studiet eventuelt vil søke selv, så bare legg igjen en kommentar så skal jeg svare så godt jeg kan ♥

Ha en super søndag videre!

GENSERHER (-25%!) / BUKSEHER (-50%!)

4 kommentarer
    1. Hej Julia. Det är härligt att läsa att det går bra för dig med studierna, jag håller alla tummar för dig. Fortsatt lycka till och vi behöver mer folk som kan och förstår internationell handel.
      Kram Anders

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg