HVA SKJEDDE MED MEG OG GLENN?

ANNONSE – Affiliatelinker

Livet forandrer seg hele tiden, og man kan aldri vite hva som lurer rundt neste sving. Som både jeg og Glenn skrev på bloggene våre i sommer så var planen å ha mandagsmøte hver uke, og jobbe sammen hver eneste dag for å ta bloggene til et nytt nivå. Noe som fungerte godt i to uker, helt til Glenn fikk et jobbtilbud i Finn han ikke kunne takke nei til. Noen ganger er det sånn. At livet slenger muligheter mot deg der du må ta et valg. Det er selvfølgelig veldig “trist” at jeg ikke får møtt Glenn hver eneste dag, noe jeg følte veldig på den første perioden.. Samtidig er jeg 100% sikker på at han er mye lykkeligere i sin nye jobb med mange kolleger, muligheter og ikke minst stabilitet. Hver gang han prater om jobben lyser han opp som et barn på julaften, og er ikke det alt man ønsker for sin bestevenn? At de skal være lykkelig og tilfreds? ♥

JAKKEHER / SKINNBUKSEHER (verdens BESTE!!!) / SNEAKERSHER

Det er altså ingenting mer dramatisk bak det hele, haha! Nå som jeg fyker frem og tilbake mellom Bergen og Oslo flere ganger i måneden er det ikke sikkert planene våre hadde vært realistiske uansett. Av og til må man få lov til å drømme å ha det høyt under taket, uten å bli skuffet om ikke alt går som planlagt. Livet er bare så spennende altså. Lurer på hvor jeg er om ett år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg