HVA KAN MAN FINNE PÅ I KARANTENE?

ANNONSE – Affiliate til nelly

Åh, herlighet. Det er bare å forberede psyken på et par lange uker! Er det ikke rart at når man er på jobb eller andre steder man “må” være, så er alt man lengter etter å kose seg hjemme. Mens nå som man må være hjemme er alt man vil å komme seg ut. Alt er stengt, man skal ikke samles i store grupper, barna kan ikke gå på skolen og vi alle er hjemme under samme tak uten så mye å ta oss til. Heldigvis har jeg en jobb der jeg kan jobbe hvor som helst, og det er jeg takknemlig for.

Ellers, hva skal man finne på i tiden fremover? Kom gjerne med serietips, det trengs sårt! Ellers vil jeg komme med et tips til deg, og det er at det er salg på hele nelly. Minst -20%, og helt opp til -60%! Under har dere mine siste antrekk på salg, + mine favoritter som helt sikkert klikkes hjem ♥

JAKKEHER (-20%!)
BUKSEHER (-30%!)
SUNNIESHER (-20%!)

KJOLE – By Malina HER (-20%!)

LOUNGE SETHER (-30%!)

DRESSJAKKEHER (-30%!)
DRESSBUKSEHER (-30%!)

HER / HER / HER / HER
HER / HER / HER / HER
HER / HER / HER / HER

HELE SALGET FINNER DU HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg