HVA JEG LEGGER I KVINNEDAGEN

“If babes dont support babes, who will? Several times a week I read nasty comments about my self, how I look and how stupid things I write are. All I feel when I read those comments is pitty for those girls who have the constant need to say ugly things about others to make themselves feel better. Especially when its anonymous. Would you ever say it to my face if we met? I dont think so. At least I did something right to deserve your time. Girls hating on girls is so 2017! Have fun, smile, and support each other ❤”

Jeg la ut dette bildet, men denne teksten på instagram for en drøy uke siden. Jeg lurer på om vi noen gang kommer til å slutte å hate. Slutte med denne drittslengingen, slut-shamingen, baksnakkingen og anonyme personangrep. Har vi ikke bedre ting å bruke tiden vår på?

Ha en fin 8.mars, alle vakre kvinner der ute! Jeg skal på middag hos en venninne, før vi skal på “bobletorsdag”. Må bare bli ferdig med den hersens pakkingen først.. For i morgen, da drar jeg til Trondheim på jentetur 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg