HVA GJØR JEG EGENTLIG I NORGE?

Hei fra nydelige Dubai! Vi kom frem i natt, og sovnet nesten med en gang etter en runde med roomservice. Vi bestilte hver vår cheeseburger, og fyyy faen så grusomt den smakte. Heldigvis fulgte det med fries, så da munchet vi det i stedet. Haha! I dag hadde vi på alarmen allerede klokken syv, men tydeligvis var både jeg og Linn på etterskudd søvnmessig så vi hørte den ikke. Oookei uviktig info..

IMG_1264-2

Strandkjole HER / Sunnies HER

Vi startet dagen med frokost på hotellet før vi tok turen opp til poolen på takterassen. Begge har cravet sol så sykt den siste uken, så vi skal faktisk ligge her i hele dag. Herregud, jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er å ENDELIG føle varme på kroppen igjen. Jeg føler meg som et nytt menneske! Kulde og drittvær er virkelig ikke for meg. Hva gjør jeg i Norge egentlig?

Nå sitter jeg på hotellrommet for å oppdatere kjapt, og skal straks løpe opp til bassenget igjen. Ingen solstråler å miste!

IMG_1230-2  IMG_1284-2IMG_1289-2IMG_1307-2

I kveld har vi booket bort på Buddha Bar, som er en av mine favorittresturanter i verden. Har kun vært der i Paris, men herreguuuud for et kult sted med fantastisk mat. Kan ikke se for meg at Dubai er noe dårligere. En annen venninne av meg er her også, så vi skal ut å spise med de. Jeg krysser fingrene for en liten fest etter middagen, noen som har et kult utested i Dubai å anbefale?

 

2 kommentarer
    1. Om dere skal på buddah bar må dere dra til Sidartha Lounge, det er dødskoselig og drinkene er gode! Ligger like ved. Fin rooftop med utsikt 🙂 Ellers er Cavalli Club gøy, ofte kule Hip Hop DJer og gøy musikk, og det er den fineste klubben jeg har sett. Google det så ser du. Dette er også en restaurant som blir et utested, så kan være hyggelig å spise en sen middag. Det er dog veldig dyrt, siden til og med serviettene er fra Cavalli, hehe.. Men en morsom opplevelse. Ellers må dere selvsagt innom Dubai Mall, og her har de også endel gode restauranter, California Pizza Kitchen og Cheesecake factory f.eks om dere er gira på sånn mat en dag. Ha en fin tur!

      1. Tusen takk for tips, woho <3 Vi var faktisk på cheescake factory i går, herreguud for en digg munchemat 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg