HVA FAEN..

Haha, jeg må bare le av hele kvelden. I går ble det både dansing, intriger, løping fra politiet og dobbeldate på nach. Da jeg våknet i dag tidlig var jeg langt ifra høy i hatten, og kleine minner fra natten kom strømmende inn i hodet mens jeg slo meg selv i pannen og bare “hva faen”.

Vi var på We Love The 90s, noe som burde vært en sinnssykt gøy kveld! Men som alltid på konsert er musikken lite viktig, og minglingen står i fokus. Vi gikk egentlig bare mellom loungene, baren og golden circle uten å høre en eneste sang. Helt idiotisk spør du meg. Det eneste jeg tenker akkurat nå er at vi MÅ tilbake på we love the 90s, eller 2000s. Dødsbra konsept! Nå skal jeg fikse meg, før det blir pizzaparty på Bølgen & Moi. Håper alle har en nydelig søndag!

1 kommentar
    1. Hei! Jeg har prøvd å sende deg melding på finn ang møbler du selger, men ikke fått svar av deg. Ser at annonsen ikke er merket som “solgt” eller noe enda, og lurte bare på om du har mulighet til å svare meg der? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg