HVA ER VITS MED FYLLEANGST?

REKLAME – LINKENE ER AFFILIATE

Det føles veldig rart å plutselig skulle blogge igjen etter så lang tid. Siden sist har det liksom skjedd så sinnssykt mye, så jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal fortelle om alt, eller bare starte på blanke ark fra i dag. Hverdagen her i Molde er jo ikke dødsspennende liksom. Det har vært julefester som har gått helt over styr (herrgud for en fylleangst), jeg har sett to sesonger av Stranger Things, lagt på meg fem kilo og sovet så lenge jeg bare orker på morgenen. Det var vel egentlig julen min, kort oppsummert.

Nå står koffertene mine pakket i gangen nede, og jeg venter egentlig bare på å dra på flyplassen. I dag reiser jeg til Bergen for halvannen dag, før jeg drar til Oslo for å feire nyttår.

TOPPMISSGUIDED / SKJØRTNEW LOOK

Husk at Nelly har et gigasalg pågående, og nå får du -20% ekstra avslag på HELE salget! Koden finner du her ♥

Disse bildene ble tatt første juledag før vi dro på bygdafest. Enda en kveld der man våkner dagen etterpå med så mye fylleangst at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg. Heldigvis var jeg sammen med både Eline og Jonas, så da ble hele greien bare sykt latterlig. Hva er egentlig vits med fylleangst? Tror alle (inkludert meg selv) må slutte å stresse for mye over meldinger man sender, ting man sier eller gjør på byen. Hvem bryr seg, sånn egentlig? Det er jo bare moro!

3 kommentarer
    1. Hei Julia! Jeg er en fast leser av bloggen din og blir like glad hver gang jeg klikker inn og ser du har postet et nytt innlegg <3 Men jeg lurer på en ting. Hva er årsaken til den dårlige, eller egentlig mest bare rare, kvaliteten på bildene dine den siste tiden? You do you og om å ta supre bilder ikke er noe du velger å priotere lengre så er det greit, virkelig – du mister ikke meg som leser uansett, men det er bare noe jeg har lagt til merke og kjenner jeg savner litt de ekstra fine bildene du tok før!!

      1. Hei <3 Så hyggelig å høre, tusen takk skal du ha! Det har vært endel mobilbilder på bloggen den siste tiden, og det er noe jeg IKKE liker i det hele tatt! Speilreflekskamera mitt ble nemlig ødelagt i starten av desember, noe som er dødskjipt siden det er et superdyrt kamera. Skal ta det med på reperasjon når jeg er tilbake i Bergen, for syns absolutt ikke det er noe gøy å shoote med mobil/dårligere kompaktkameraer. Så bedre bilder blir det etterhvert, bare hold ut bittelitt til <3 Håper du har en fin jul videre, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg