HVA ER VENNSKAP FOR MEG?

Som jeg skrev i går så tok jeg et valg for lenge siden hvem jeg ønsker å omgås med i hverdagen. Alt for ofte blir det sånn at man er venner med mennesker fordi man bare alltid har vært det. Fordi man var bestiser på ungdomsskolen liksom. Likevel har ikke vedkommende noe positivt å komme med, eller kanskje hun/han bare suger energien ut av deg.

Det orker ikke jeg! Alle, og da mener jeg alle de personene jeg velger å bruke tiden min på er der for en grunn. De gir meg glede, energi, løfter meg opp og er mennesker jeg kan stole på med mitt eget liv. Det er vennskap for meg.

 

Glenn og June har lenge vært to av mine aller, aller nærmeste venner. Herregud for en trekløver vi er! Vi får ofte høre at folk misunner vennskapet vårt, og det skjønner jeg godt. Jeg føler meg utrolig heldig som har så fine mennesker i livet mitt, og håper virkelig jeg er en like god venn tilbake som de er for meg.

Det var mine tanker denne fredags morgenen, håper alle får en fin start på helgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg