HVA ER GREIA MED FOLK OG NIPPLER?

For et par uker siden så var jeg og en venninne på Sumo å spiste sushi. Hun la ut bilde av det flotte fatet over, og tilfeldigvis kom brystpartiet mitt med. Jeg hadde ikke på meg bh, som dere også ser på bildet. Hun la ut bildet på story, og under hele middagen ramlet det inn svar på bildet hennes. Typ “I see nipple”, “nipple” osv osv. Hadde jeg brydd meg om at nipplen min vistes hadde jeg jo åpenbart tatt på meg en bh, men jeg lurer på… Hva er så jævlig spennende med en brystvorte?! Vi alle har en! Folk ass.

Uansett, hei og god morgen ♥ Har dere sovet godt? Jeg våknet litt stressa, uten noen som helst grunn. Har sikkert drømt noe i natt, av og til sitter faktisk følelsene i flere timer etter at jeg våkner selvom jeg ikke husker selve drømmen. Ekkelt!

I dag skal jeg ta meg litt fri på formiddagen for å sole meg sammen med en venninne. Vi bor jo nesten rett ved sjøen her i Bergen, så vi skal kose oss masse med reker og litt rosé midt på dagtid. Viktig å nyte livet mens man kan 😉 Men først, trening! Snakkes senere 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg