HVA ER FERIE FOR MEG?

Hei! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette innlegget, siden jeg er så giret på å endelig ta påskeferie. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde ferie, sånn på ordentlig. Eller jo, i Dubai la jeg vel egentlig både blogg og butikk til side for noen dager. Jeg klarer nok ikke å la bloggen ligge helt uken jeg er hjemme i Molde, så oppdateringer her blir det uansett ♥

Men, hva er egentlig ferie for meg? Jeg husker faktisk ikke hvordan det er å ha helt fri. Det har jeg ikke hatt siden jeg var 16 år. Å ta ferie for mange betyr jo å ikke ha noe som helst “jobb”, og bare nyte dagene man har før det er back to business. Heldigvis har jeg en jobb jeg trives såpass godt med at det gjør meg ingenting å aldri ha skikkelig fri. Jeg har jo ingen hobbyer, bortsett fra å samle eurobonuspoeng hos SAS, da.. Snart er jeg gullmedlem folkens!! Uansett. Ferie for meg betyr å kunne ta ting litt som de kommer, og ikke måtte stresse med å få ting gjort til et visst klokkeslett. Det kan være vanskelig for en planleggende sjel som meg, men det er deilig om jeg faktisk klarer å bare slappe av litt. Sånn som i julen. Det var den deiligste ferien jeg har hatt på lenge! Jeg husker enda hvor avslappet jeg var, uten å ha dårlig samvittighet over at jeg fremdeles gikk i pysjen klokken fem på ettermiddagen. Åh, good times ass.

     

JAKKEHER / GENSERHER / SKINNTIGHTSHER / BOOTSHER / VESKE – BALENCIAGA

Okei, dette ble et veldig rotete og rart innlegg.. Hahah! Som sagt, jeg er alt for gira på å dra hjem så hodet mitt er allerede i Molde. Nå skal jeg ut å spise middag på Soya med en venninne, før jeg skal hjem å pakke kofferten. Håper alle koser seg i påsken, uansett om det er på fjellet, i byen eller i varmere strøk. Vi snakkes i morgen ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg