HVA ER DET MED DERE?

Annonse – affiliatelinker

 

SUNNIESHER / JAKKEHER / VESKEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER / HUND – SEND MAIL

*WHEN YOU USE YOUR DOG AS AN ACCESSORIES*

Bare for å ta det aller først. Jeg syns det er veldig hyggelig at så mange syns hunden min er søt. For det er hun faktisk. Helt nydelig, om jeg skal være helt ærlig. Men, det betyr ikke at jeg som eier av bikkja er verken døv, blind eller dum fordi jeg har en fantastisk fin hund. Noe mange tydeligvis tror. Helt siden jeg kjøpte henne for snart åtte år siden, har de fleste jeg går forbi på gaten enten pekt, glodd eller lagd rare kysselyder til henne. Uten å gi meg noen oppmerksomhet, som faktisk eier hunden. Igjen, veldig hyggelig altså – men herregud så dumme dere ser ut. Om dere syns en hund er fin så er det faktisk ikke verre enn å gå bort til eieren å spørre om man kan få hilse, det går som regel greit. Syns bare det er veldig moro å observere alle som gir hunden min så mye oppmerksomhet, uten å ense meg i det hele tatt. Hahah! Dessuten så er jo chihuahua en veldig “vanlig” rase nå til dags? Syns det er veldig merkelig at alle blir sååå sjokkert over å se en så liten hund vandre gatelangs i selveste hovedstaden.

Uansett, god morgen alle fine mennesker! ♥ Akkurat nå står jeg på kjøkkenet å drikker en liten (cirka en halvliter) energidrikk (sjokk), mens jeg hører på klassisk musikk. En nydelig start på dagen. Klassisk musikk er faktisk noe jeg foretrekker, og hører veldig mye på. En funfact jeg kanskje ikke har delt på bloggen før, haha. Bare gi meg en lyd om dere vil jeg skal dele mine favoritter! Ro i sjelen altså. Nå skal jeg noe så forferdelig som å løpe trappeløp med Kaltrina. Flaks jeg i det minste hadde en deilig start på dagen, for nå ser den ut til å gå nedover. Snakkes senere!

14 kommentarer
    1. Jeg pleier å se på hunder og smile til meg selv fordi de er så fine. Håper du ikke mener det ser dumt ut når du sier «glodd».

      1. Det bruker jeg også å gjøre, så er selvfølgelig ikke det jeg mener! Men når man åpenbart prater høyt om henne til andre mens de går forbi, haha.

    2. Hahahaha det her MÅ jo være kødd? du er ikke seriøs nå? Hahah jeg døøøør. Hvor tilbakestående er du. LOL

    3. What, har hund selv, og jeg vet jo at de vil hilse på hunden, ikke meg. Hunden blir jo sååå glad når folk hilser på den, og jeg blir glad for at folk gjør det. Er jo bare fordi hunden din er fin liksom 🙂 folk mener ingenting vondt mot deg for at de hilser på hunden 🙂

      1. Det er bare hyggelig når folk kommer bort for å faktisk hilse på henne! Da sier jeg alltid ja og syns det er kjempeviktig for sosialiseringen 🙂 Så det er ikke det jeg mener, heheh!

    4. Hei! Hvor er de svarte spisse skoene som du hadde sammen med det røde antrekket ditt i dag? Må si jeg elsker stilen din!

      1. Hei! De er fra Tiger of Sweden, men fra fjordårets kolleksjon. Men de bruker å ha lignende boots hver sesong, så kan godt hende de har noe inne nå <3 Tusen takk, klem!

      1. Hey babe! Hmmmm nå ble jeg faktisk veldig usikker selv, er en stund siden jeg bestilte den :O Haha, bra du er oppmerksom <3 Ha en fin dag, klem!

        1. Kan du sjekke det på ordrehistorikk? Haha! MÅÅÅ ha akkurat den jakken Hva står det på merkelappen inni jakken?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg