HVA ER DET JEG STRESSER MED?

TEEHER / JOGGEBUKSEHER

Alarmen ringte akkurat litt for tidlig, og jeg våkner sjokkert og lurer på hvilken dag det er. Mandag. Hva er på agendaen? Som jeg nevnte i innlegget under sliter jeg veldig med indre stress om dagen. Som om jeg burde vært alle andre steder enn akkurat her. Som om alt jeg gjør akkurat ikke er godt nok, selv om jeg prøver mitt aller beste. En ekkel følelse jeg håper går over snart.

Etter ti minutter med surfing på alle sosiale medier via mobilen min står jeg opp, tar på meg joggisen og går til butikken for å kjøpe energidrikk (der her jeg samme preferanser som en 12 år gammel gamer). Rundt meg løper alle for å rekke ett eller annet. Jeg hører på musikk og prøver å senke skuldrene som har vært anspente helt siden alarmen ringte. Hva er det jeg stresser sånn med?

Da jeg kom tilbake i leiligheten satt jeg meg godt tilrette i sofaen. June sto også opp, og siden da har vi jobbet intenst fra hver vår macbook. Innimellom prater vi litt og ler, før vi venter snuten tilbake i vårt eget jobbunivers. Det er deilig å ha noen der, og ikke sitte helt alene med alle tingene man skal gjøre. Snart skal jeg klappe sammen macen å ta en liten pause. Få litt frisk luft og bevege kroppen litt.

 

Været er nydelig i Oslo i dag! Selv om jeg ikke har vært noe særlig ute, er det likevel deilig å se solen skinne inn vinduet.

Til de som har spurt om brunfargen min i det siste, så har jeg nesten helt glemt å fortelle dere at jeg har startet å gå til Spraytanhuset i Bergen fast! Jeg er der cirka annenhver uke for å freshe opp fargen, og det er så mye diggere å få noen proffe til å fikse det enn å styre med det selv. Jeg har nemlig aldri fått helt teken på det.. Hehe! Jeg anbefaler Spraytanhuset i Bergen på det aller sterkeste. De bruker kun økologiske produkter som er best på markedet, så her er du i trygge hender ♥

Du kan lese mer og booke time HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg