HVA ER DET JEG DRIVER MED?

Uten navn-1
Uten navn-11Uten navn-111

I dag forsov jeg meg, i 30 minutter. Heldigvis var ikke det noen krise, siden jeg alltid beregner 2-3 timer ekstra hver morgen. Hadde dette skjedd på sommeren ville det ikke vært noe problem og jeg hadde fortsatt dagen som normalt. I dag, derimot.. Jeg lå i sengen enda en halvtime for å vurdere om jeg gadd på skolen eller ikke. Altså, det kom til å bli sykt stress å dusje, fikse seg, blogge og spise. Det hadde gått liksom, men jeg hater jo tross alt å stresse.. Med det i bakhodet bestemte jeg meg for å droppe forelesning, sove en time til å jobbe superbra hjemme i stedet. Jeg la meg godt til rette å lukket øynene, før det klikket helt for meg. Hva er det jeg driver med? Jeg er alltid først når alarmen ringer og er ikke et sovedyr som sover bort hele formiddagen! Denne mørketiden går skikkelig inn på meg, og jeg har mye mindre overskudd enn tidligere. Jeg må finne meg et kosttilskudd eller noe, for dette går ikke. Nå sitter jeg altså å stressblogger med nydusjet hår og skal straks i forelesning. Det ble stress i dag tidlig, men sånn blir det noen dager..

Og, ja! Over har dere mine siste snaps. Du kan legge meg til på: julianyland ♥

 

4 kommentarer
    1. Føler den så sinnsykt! Si ifra hvis du finner deg et supermagisk kosttilskudd, så slenger jeg meg med på det

      1. Det skal jeg absolutt si fra om, har fått et tips fra en venninne så jeg er spent på hvordan det fungerer! Ill let you know 🙂

    2. Hei Julia!
      Hvor har du kjøpt den svarte buksen som er på det nederste bilde, på den black sunday snappen ?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg