HVA 40 TIMER UTEN SØVN GJØR MED DEG

(Annonselenker)

At den siste uken har vært hektisk er å underdrive. Jeg nevnte såvidt at jeg ikke rakk å rydde leiligheten, men det gikk faktisk så langt at jeg ikke rakk å sove heller. Da jeg våknet tirsdags morgen la jeg meg ikke før klokken halv tolv torsdag kveld. Det er mange timer uten så lite som en powernap. Nettbutikken skulle lanseres i går, og siden det er mitt ansvarsområde var det bare å bite tenna sammen. Har dere vært inne å sett på Regnstore.no? Hva liker dere, og hva kunne kanskje vært bedre? Setter stor pris på tilbakemeldinger ♥

GENSERHER / SKINNBUKSEHER

Døgnet i går var veldig spesielt. Humøret mitt svingte veldig mellom “shit, jeg er ikke trøtt i det hele tatt! Å døgne er jo ingen problem!” til “fyfaen jeg vil dø” til å gråte litt av og til. Haha. Da jeg endelig fikk lansert nettbutikken i natt var jeg så lykkelig at jeg ikke husker at jeg sovnet engang. Plutselig bare våknet jeg i dag tidlig. Merker det fremdeles på kroppen, så jeg gleder meg veldig til å slappe av på…søndag. I morgen er det Black Friday, og vi har -20% på ALT i butikken HELE helgen 😀

Bildedryss fra dagen kommer straks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg