HUSK Å NYTE LIVET

(inneholder annonselenker)

Ååh nå har jeg en sang på hjernen, så jeg kan faktisk ikke skrive et normalt blogginnlegg før jeg får delt den med dere. Nicki Minaj – The night is still young sitter som limt i topplokket. En utrolig chill sang som samtidig gir meg et stort ønske om å dra ut en sen sommerkveld. Heldigvis er det akkurat det vi skal! 😀 Som dere vet er jeg ikke for at alt skal fremstilles så himla perfekt hele tiden, derfor må jeg si dette med litt bismak. Men… de siste dagene har vært helt fantastisk altså. Det har ikke vært noe annet enn sol, glede og mye gøy på agendaen. Er det noe jeg har lært, så er det å nyte hvert øyeblikk. Derfor er det nettopp det jeg skal også, for hvem vet? Kanskje neste uke blir skikkelig dritt, og da kan jeg ikke gjøre annet enn å leve på disse dagene.

Nå blir det vin med noen gode venninner før vi skal ut en liten tur i kveld. Syns egentlig det er kjempeteit å si “liten” tur på byen. Hvem prøver jeg å lure? Når jeg først skal på byen så skal det danses, skåles og nytes! Vi snakkes i morgen 😀 Stor klem fra en overlykkelig rosablogger.

IMG_8730-3IMG_8851-2IMG_8734-3IMG_8749-3IMG_8790-3BluseHER / Chinos – Zara / SkoHER (annonselenker)

5 kommentarer
    1. Du tar utrolig fine bilder, hvordan kamera og objektiver bruker du? Og i hvilket program redigerer du bildene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg