Hurra!!

God tirsdag dere! Åh, nå fikk jeg akkurat en SUPERGOD nyhet. Jeg er så glad at jeg mest har lyst til å springe rundt mens jeg hyler høyt. Nå virker det som om mer og mer bare kommer på plass, og det er virkelig deilig. At ting bare faller på plass av seg selv er jeg ikke vandt til, så jeg er bare så lykkelig nå!

Jeg gleder meg til å fortelle dere om nyheten, men akkurat nå må jeg bare sette spikeren i veggen slik at jeg ikke jinxer det totalt. Er forresten så sykt støl etter i går at jeg såvidt klarer å være på jobb. Jeg løftet bare ti kilo i vekter, men likevel føltes det som 100.. Armene mine er som to slappe geleklumper uten like.. Etter jobb skal jeg opp til mamma for å spise middag. Da slipper jeg heldigvis å lage den selv, noe som er superluksus i mine øyne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg