HUNDRE HUMØRSVINGNINGER

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Bruk koden “NAKDNEW” for å få -15% på hele nakd HER ♥
Bruk koden “NC1875” for å få -15% på alt fra NLY HER

Først og fremst; HVOR kul er ikke denne jakken?! Nå er det endelig litt mildere ute slik at jeg kan bruke den! Har nesten litt høstfeeling. Forrige uke var det full fokus på all I want for christmas is you, mens i dag er julefølelsen helt borte. Rart det der. Kanskje jeg kan starte en underskriftskampanje om å flytte julen til slutten av oktober i stedet, siden jeg alltid har julefølelse da og ikke i desember. Vi har det bra godt her til lands som kan bruke tiden til å vurdere noe slikt..

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Forresten, tusen takk for fine kommentarer på innlegget under. Jeg elsker åpenheten sosiale medier bringer med seg. Jeg er ikke alene, og det er ikke du heller ♥ I dag har jeg hatt rundt 100 humørsvingninger. Minst. Ett sekund motivert og full av livsgnist, mens i det neste vil jeg bare sove i ti år og ser ikke vitsen. Nå skal jeg tenke over hva jeg er takknemlig for, det hjelper på en blå tirsdag.

Vi snakkes i morgen!

6 kommentarer
    1. Vilken supersnygg jacka!! Kombinationen är som vanligt helt perfekt. Du gör dig så bra i svart, tycker jag. Ditt vackra hår lyfter hela uppenbarelsen.
      Sov gott!!
      Kram Anders

    2. Omg så fin! Digger antrekkene dine 🙂 Hvilken str. har du i jakken? Kunne tenkt meg den samme. Håper du får en kjempefin helg i Oslo, og på julefest. Klem!

    3. Prøvde å bruke rabattkoden din, men den funker ikke? Hvor lenge varer den og er det kriterier for å ta den i bruk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg