HUND & FRITID

Hei hei! Nå har jeg nettopp kommet hjem og tenkte jeg skulle slappe av en liten time før jeg drar ned til June for å lage middag. Er SÅ kjedelig å stå alene å lage mat, derfor passer det perfekt at vi kan være fler en gang i blandt 🙂  I dag tidlig dro jeg opp til Annette på Jar der vi skulle intervjues til magasinet Hund og Fritid. Fikk sett litt av det nye huset hennes, og det er så fint! Hunden hennes Wilma er jo også så herlig. Hun er enda en valp og utrolig lekete, noe som skremte Zara litt siden hun er den pinglen. Haha! Moro var det å se på de iallefall. Kunne tenkt meg en hund på størrelse med WIlma når jeg blir eldre og får barn, en veldig fin rase! Fikk en liten nuss av henne også som dere ser over, hihi. Etter intervjuet dro jeg rett til en spennende lunsj, kommer til å skrive om den senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg