HUN KOMMER TIL BERGEN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg lovte å sifra neste gang Oda Wam Hansen kom til Bergen, og nå er tiden endelig inne! Fredag 21. august kommer hun til TL Salongene Laguneparken for å fikse de som ønsker det. Personlig skal jeg også ha en liten time, og jeg gleder meg ihjel! Har gått til henne tre ganger nå, så hun har virkelig min varmeste anbefaling. Du kan lese tidligere innlegg jeg har skrevet om behandlingen her og her. Under finner du en oversikt over behandlingene, og info om hvordan du kan bestille time:

11781604_490763321087969_2834691114084811021_n

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg