HUFF

Er det fler enn meg som våkner om morgenen, og vet allerede da at det kommer til å bli en drittdag? Sånn er det for meg i dag. For det første forsov jeg meg i over to timer, så hele dagen må planlegges på nytt, og for det andre ligger jeg her med en utrolig ekkel klump i magen som får meg til å ville spy. Jeg har jo noen anelser om hvorfor jeg har det sånn, og jeg må ærlig innrømme at det er utrolig kjipt. Men sånn er det vel. Når man har en dårlig periode tror jeg det er viktig å ta å føle litt på den også, og ikke bare grave den bort inni deg. For man kan ikke gå å smile å være fornøyd hele tiden, man må ha noen motbakker i livet for å kjenne at man lever. Da føles det enda bedre når ting er på plass og man kan være lykkelig igjen også. Vel vel, nok emoprat på meg. Det ble kanskje litt i overkant så tidlig på morgenen? Nå skal jeg shoppe julekjoler, kanskje jeg føler meg litt bedre da. Ha en fin dag!
Som om ikke denne drittmorgenen var nok klarte jeg faktisk å redigere håret mitt GRÅTT, og ikke finne det ut før nå. Sorry, men jeg orker ikke fikse det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg