HUDEN MIN

Hey baes. Haha, husker dere når man kalte alt og alle for “bae”? Jeg har egentlig aldri skjønt hva det betyr. Er det “babe” liksom? Anyways, god morgen! Jeg kom nettopp inn etter en vindfull tur med Zara. Det var et tidspunkt der jeg var livredd for at vinden skulle ta med seg Zara på en liten flyvetur, men heldigvis gikk det fint 😉

Den siste tiden har jeg fått skikkelig mange komplementer for huden min. Jeg har egentlig aldri tenkt noe særlig over den, og iallfall ikke som spesielt fin. Ja, jeg har vært heldig og har lite kviser osv, men jeg har hatt ganske ujevn hudtone pluss endel sorte prikker.

For et par måneder siden tok jeg Green Peel hos Beauty London. Egentlig bare for gøy, men da jeg så hvor sykt fin glød jeg fikk ble jeg hekta. Haha! Jeg har nå tatt det tre ganger, med en måneds mellomrom mellom hver gang. Jeg kan med hånden på hjertet si at huden min faktisk er fin nå. Hudtonen er mye jevnere, porene mindre og sminken sitter hele dagen. Jeg har alltid vært plaget med tørr hud som glinser endel, noe som gjør at sminken har blitt kakete få timer etter jeg tok den på. Green Peel gir huden helt sykt med næring, fjerner død hud og gir deg på en måte “en ny start” Nå tar jeg det fast annenhver måned, og jeg kommer nok aldri til å slutte!

Du kan lese mer om selve behanglingene her (det finnes tre typer Green Peels), og bestille time hos Beauty London HER eller i appen deres! Jeg går jo dit for å fikse alt. Både vipper, bryn, voksing osv 🙂

Nå skal jeg se ferdig Dr. Phil (haha), Vi snakkes senere ♥

5 kommentarer
    1. Bae står egentlig for “before anyone else”, tror jeg 🙂 Tenkte også på det som et annet ord for babe. Synes egentlig det bare ble sykt irriterende når alle brukte det heeeele tiden, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg