HUD OG HÅRPRODUKTENE JEG BRUKER

ANNONSE – Noen av produktene er sponset og én annonselink

Jeg er virkelig ingen skjønnhetsguru som dere kanskje har forstått. Likevel er jeg sånn OK opptatt av hudpleie. Spesielt de produktene som man merker at virker på hud og hår. Her har jeg samlet sammen mine absolutte favoritter! Dette er ikke en reklame for en spesiell nettbutikk eller noe sånt, bare mine blandede favoritter over flere år 🙂

Jeg varierer ofte mellom hvilke hudprodukter jeg bruker. De siste månedene har jeg testet ut merket Picaut som jeg fikk tak i hos Beauty by Nature, en salong på Frogner i Oslo. Jeg bruker både rensen, serumet og kremen morgen og kveld – og huden min liker den veldig godt! Føler jeg har en mye jevnere hudtone, samt at den fukter godt noe som gjør at sminken min sitter bedre og ikke glinser like fort som ellers. Er spent på hvordan den funker når det blir kaldere ute, men enn så lenge er jeg superfornøyd!

Denne ansiktsmasken fra Doll Face har jeg tipset om flere ganger på storyene mine. Den.er.så.bra!! Har brukt den et par ganger i uken i snart ett år nå, og den er et MUST om jeg skal ut, eller noe spesielt da jeg sminker meg litt ekstra. Føler meg aldri så ren i fjeset som etter jeg har brukt masken! Som dere ser er jeg snart tom, så nå er det på tide å kjøpe en ny! Sykt at den har holdt i nesten ett år.. Uansett, du finner den her ♥

Dette er selvbruningen jeg bruker! Har skrevet et mer detaljert innlegg om den her. Kort fortalt, dette er faktisk verdens beste selvbruning. Superenkel å påføre, drøy i bruk, fargen blir jevn og den lukter lite. Det beste er jo at den fader av uten å skjolde mot slutten, og jeg har aldri testet en selvbruning som er så god som denne.

Sist, men ikke minst – parfymen min! Jeg har alltid vært en YSL Manifesto kind of girl, men da typen kom hjem med denne fra Valentino i sommer byttet jeg over. Kanskje det var et hint om at han ikke likte YSL-parfymen min 😉 Haha! Denne er så frisk og god, faktisk den beste parfymen jeg har luktet i hele mitt liv.

Hårpleie er ekstremt viktig for meg. Med bleking, føning, diverse varmebehandling er det helt alfa omega for meg å ha skikkelige produkter i dusjen for å beholde både lengden og tykkelsen i håret mitt. Her har jeg også testet litt forskjellig – mye bra! Men hårpleie er jo så forbanna dyrt?!?! De siste månedene har jeg testet ut Jadda, som derimot ikke koster skjorta. Det er også er et lokalt merke fra Bergen, stort pluss!! Ooooog… det koster også bare 99,- per flaske!! Jeg vet det er diverse frisører som fører merket, men du også Jadda på hjemmesiden deres her ♥

Anbefaler både sjampoen, balsamen og kuren på det aller sterkeste. Frisøren min sa også at håret mitt ser bedre ut enn på lenge, og det er nok mye grunnet Jadda 😀

Tørrsjampo er et MUST for meg. Bruker det hver eneste dag, til og med de dagene jeg har dusjet håret. Haha! Jeg har testet mye forskjellig, men min store favoritt er og forblir Batiste. Favoritten er “rose gold”. Kjøper de litt forskjellige steder, men som regel på HM eller Vita.

Håroljen fra Joico fikk jeg nettopp av frisøren min Karoline på DIGG Hair i Bergen. Det er en klar olje som ikke misfarger det blonde håret mitt. Visste du at oljer som er gule (typ moroccan oil osv) kan farge av på blondt hår og gjøre det gulere? Helt krise, haha. Jeg har brukt Blond serien fra Joico i årevis. Både i dusjen, samt varmebeskyttende og skummet som jeg bruker enda. Det hjelper den kalde blondfargen å holde lengre uten at det blir lilla/grått som det fort kan bli av lillasjampo. Anbefales virkelig for fellow blondes out there.

Her er mine anbefalinger som jeg bruker flere ganger i uken 😀 Hva er deres favoritter? Si ifra om dere ønsker et lignende innlegg med sminke!

4 kommentarer
    1. Hei
      Hva heter valentino parfymen? Hvordan dufter den? På jakt etter en ny god parfyme men så vanskelig med dufter
      Viltgryten smakte helt fantastiskTUSEN TAKK!
      Ønsker flere matoppskrifter på bloggen
      Ha en flott kveld i den fineste byen OSLO.(har bodd der i 14 år og lengter tilbake hver dag)
      Blir aldri vant til alt regnet i Bergen

    2. Takk da får jeg dra til Kicks og kjenne på duften
      Ja igår ettermiddag og idag har været vert fantastisk. Var 23 GR idag. Sommeren tilbake☀️☀️☀️
      Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg