HOTELLFROKOST NEXT

 

God morgen! Jeg er straks på vei ut døren, skal på hotellet til familien for å spise frokost med de. Sykt koselig, og hvem sier vel nei til litt hotellfrokost? Jeg er en skikkelig sucker for rundstykker, pålegg og flere liter med melk og juice. Ææ får faktisk vann i munnen bare av å prate om det! Etterpå skal vi en tur på Frognerbadet om skyene holder seg unna, viktig å få litt ekstra tan før Palmesus til helgen 😀 Apropos, er det noen av dere som skal? Sifra da! Jeg gleder meg som en gal, tror det kommer til å bli en syk helg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAwww.glennhenriksen.no-256-1024x683 www.glennhenriksen.no-258-1024x683

 

collageSkinnjakkeZara / KjoleBikBok / SkoBirkenstock

Det er så kos å få litt kvalitetstid med mamma og brødrene mine mens de er i Oslo. I går tok koste vi oss masse både med shopping, lunsj og middag på Yayas på kvelden. Elsker den resturanten, bare se på bildene over hvor kult det er. Føler jeg er i Thailand! I går var jeg ikke fullt så heldig, da.. Enten har jeg blitt utrolig sterk, eller så var det en sprekk i glasset som gjorde at det eksploderte i hånden min. Det fløy glass overalt og jeg satt med fanget fullt av glassbråt. Heldigvis slapp jeg unna med et minikutt, enda godt ingen fikk noe i øynene.. Om jeg hadde bodd i USA kunne jeg vel saksøkt de for mange millioner, haha! Neida, det ville jeg aldri gjort. Kan ikke bli fiende med en av favorittresturantene 😉

4 kommentarer
    1. Jeg skal på Palmesus til helgen og gleder meg helt sykt! Har hatt billetten i snart 1 år nå, så klarer nesten ikke vente lenger haha. godt det er nå til helgen! håper på å få sett deg der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg