HOTELLANBEFALING PÅ GARDERMOEN

Jeg som reiser endel, får ofte spørsmål om hvor jeg bor. Det er jo ikke sånn at jeg har leilighet overalt, haha! Den ligger jo i Bergen, noe som ofte er kjipt selv om det er norges nest største by. De fleste fly går nemlig innom Oslo uansett, og ofte lander jeg ganske sent – noe som gjør at jeg må overnatte før morgenflyet til Bergen dagen etter.

For meg har det alltid vært uaktuelt å sove over på Oslo Lufthavn, selv om det ikke er mange timer til flyet mitt går videre. Det er så viktig for meg å kunne koble av, og ikke minst få en god natts søvn.

FINE GJENGEN I BARCEPTION ♥

Jeg har for lenge siden lagt min elsk på hotellene til Comfort. De er moderne, har alt jeg trenger og ikke minst; er komfortable og lett tilgjengelig. De har også en barception, som er en lounge der man kan slappe av. Ta en drink, se en serie eller jobbe. Når jeg må sove over på Gardermoen har jeg flere ganger overnattet på Comfort Hotel Runway, som bare ligger et par minutter med taxi eller shuttlebuss fra flyplassen. Jeg sov der før jeg reiste på cruise i oktober for eksempel, og når jeg kom hjem fra Hellas forrige måned.

Grunnen til at jeg liker Comfort Hotel Runway så utrolig godt er på grunn av frokosten. Heheh neida. Eller jo seriøst. Den frokosten der er det få som kan slå. Kanskje ingen? Den er gigantisk! Jeg har dessverre ingen bilder siden jeg er alt for opptatt av å spise når jeg er der, men de har alt. Orker faktisk ikke ramse opp fordi det er så mye.

De har også treningssenter til de som interesserer seg for den slags. Jeg er mer opptatt av å sitte i barception med en drink, hehe.

Fine rommene ♥

Comfort Hotel Runway har min varmeste anbefaling om du mot formodning har kjipe flytider som jeg ofte har. Da blir de plutselig ikke så kjipe, likevel. For å lese mer om hotellet, eller booke rom til den garantert laveste prisen på dette hotellet besøk hjemmesiden HER ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg