HOTELLANBEFALING I OSLO

REKLAME – Sponset opphold

COMFORT HOTEL XPRESS CENTRAL STADION

Hei og god morgen ♥ Eller klokken er kanskje langt på dag allerede? Føles sånn. Jeg har pakket ferdig til reisene mine de kommende ukene, vært hos øyelegen og sitter nå åpenbart å blogger.

Det er jo ingen hemmelighet at jeg omtrent bor i en koffert. Egentlig litt unødvendig for meg å betale så mye for en leilighet jeg omtrent ikke er i. Likevel så gjør det ingenting, for jeg elsker å være på reisefot. Nye impulser, nye “hjem”, og generelt alt man opplever. Det gir meg følelsen av at jeg nyter 20-årene akkurat slik jeg burde!

De siste månedene har det vært mye en-netters turer innom Oslo. Tenkte derfor å tipse dere om mitt go-to hotell i Oslo sentrum, som er så sentralt at du ikke finner noe bedre. Comfort Hotel Xpress Central Station ligger rett ved Jernbanetorget, noe som er perfekt om du drasser med like mye bagasje som meg 😉 (Typ to store kofferter og en bag, slår aldri feil). Rommene er store, vinduene er fra gulv til tak og utsikten helt syk. Vinduene slipper inn så mye naturlig lys, noe som jeg elsker! Dessuten er servicen helt syk. Følte faktisk jeg ble venninne med hun i resepsjonen da jeg bodde der dagen før vi reiste til Reykjavik. Haha. Nå skravler jeg litt vel mye også, da..

Så et lite hotelltips for å kicke i gang denne tirsdagen. Du kan booke direkte fra Nordic Choice sin hjemmeside HER ♥

2 kommentarer
    1. Dette er jo et sponset hotellopphold. Det ser også ut som du bor på en av suitene, kan det stemme? Føler det blir litt feil kanskje..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg