HOTEL LIFE

Hellu! ♥ I går var jeg på åpningen av det splitter nye Comfort Hotel Bergen Airport sammen med denne fine gjengen ++, og det var så moro. Jeg så egentlig for meg en rolig kveld med deilig mat og drikke – noe det også var med litt høyere partyfaktor. Hotellet var helt nydelig, og jeg likte spesielt godt loungeområdet som du ser over. Skikkelig behagelig atmosfære, og ikke minst deilige drinker fra baren. En stor favoritt hos alle var aperol (?), som jeg faktisk smakte for første gang da vi var på cruise i oktober. Herregud, det er så forfriskende og digg! Det skal jeg begynne å lage hjemme, haha.

BLUSE HER · SKINNBUKSE HER

Gårsdagens antrekk. All black, what a surprise.. I natt ble det ikke mye søvn (som vanlig, haha), så nå sitter jeg sånn å halvsover på kontoret før jeg skal på synsundersøkelse om en knapp time. Deretter må jeg kjappe meg hjem i leiligheten, pakke kofferten og komme meg tilbake til flyplassen. I kveld drar jeg til Oslo, og skal være der til mandag.

Hotellet ligger rett ved den nye terminalen som åpner på flyplassen i august. Perfekt om du lander sent eller har et tidlig fly dagen etter. Dessuten er det perfekt om du har en lang mellomlanding i Bergen, og bare tusle over veien for å slappe litt av i loungen før neste fly 😀 Tusen takk for en kjempefin kveld og natt, Comfort Hotel Bergen Airport. Lykke til med åpningen!

 

2 kommentarer
    1. åå skjørtet til hun helt til venstre i bildet så helt nydelig ut!! trenger sårt et lakkskjørt 😀 vet du eller kunne du spurt henne hvor det er fra? da hadde jeg blitt superglad! kos deg i oslo, forresten<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg