HØSTJAKKE I BOKS

(annonselenker)

IMG_1178 kopi-2

IMG_1072-2IMG_1106-2IMG_1142-2

 

Jakke HER

God kveld! Da var plutselig sommeren over. Eller det føles iallfall sånn. For et par dager siden kunne man omtrent strutte rundt i bikini, mens i dag så jeg meg nødt til å finne fram en av årets høstjakker. Denne kjøpte jeg faktisk for et par uker siden, men har ikke blitt brukt før nå. Det er jo egentlig deilig, for jeg er jo uten tvil en sommerjente! Likevel syns jeg ikke det er så trist at høsten kommer snikende på likevel. Det er en ny sesong, og det liker jeg å se på som nye muligheter. Det er jo også min favorittårstid når det kommer til mote. Hvem elsker vel ikke varme jakker, store skjerf, boots og strikkagensere?
Nå blir jeg straks hentet av Cathrine, og vi skal på filmkveld hjemme hos Eirin. Dette er faktisk tredje kveld på rad jeg henger med disse to. At vi trives i hverandres selskap kan man ikke si noe på, haha! Det er godt å ha gode venninner rundt seg, for det er definitivt et av de viktigste sikkerhetsnettet man har i livet.

Nelly har forresten laget en høstjakke-guide som jeg anbefaler å sjekke ut om du er på jakt etter høstens jakke! Du finner den HER ♥ Jeg kan godt lage en kollasj med mine favoritter også om det er ønskelig?

 

6 kommentarer
    1. Det her har ingenting med innlegget å gjøre og jeg beklager for det. Men jeg føler meg bare dårlig for tiden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg var sammen med kjæresten min i 9 mnd og nå nylig fikk jeg en sjokkbekjed der han fortalte at det ikke var mer å hente og jeg følte meg helt knust. Jeg har gått ned ekstremt mye i vekt, jeg er 1.68 m høy og veier 52kg. Møtte han også på en fest på fredag der han flørta med flere jenter for å gni det inn ettersom han vet at jeg har det vondt, og jeg var den trofaste som satt i hjørnet og gråt. Men i det siste har all energien gått til stresse og tenke over hva som skjedde og hvordan han kunne gjøre dette mot meg. Jeg har det fælt, men det virker ikke som han bryr seg han er bare så kald. Jeg prøver å komme meg videre for jeg har ikke noe annet valg, men det er så vanskelig- jeg føler meg ikke bra nok, selvtilliten er helt på bunn og jeg som var moteinteressert har møtt på en dag hvor alle klærne mine er for store grunnet en gutt.. har du opplevd noe lignende eller har du noe å anbefale? Jeg synes du virker som en sterk person med mye selvtillit, så jeg lurte på om du har noe råd. For jeg er så redd for å bli undervektig selv om jeg spiser like mye som før.

    2. Så utrolig fin du er på håret! Hvordan får du det til å “ligge bakover” slik som på bildene?

      1. Tusen takk 😀 skal jeg være helt ærlig har jeg ikke gjort noe spesielt! Haha. Det et bare “todagershår” med tørrsjampo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg