I HØST VIL JEG..

♥ Starte å trene igjen, og komme inn i de gode rutinene. Jeg er veldig interessert i å starte med yoga hjemme i stuen. Noen som har youtube-kanaler å anbefale?

♥ Lage enda mer mat, og invitere venner. Jeg elsker å lage mat, og jeg elsker å være vert. Det finnes virkelig ingenting bedre enn å samle de du er glad i for et bedre måltid med myyye vin!

♥ Lese flere bøker. Jeg har så langt i mitt liv kun lest selvbiografien til Petter Stordalen, og det er vel for dårlig?

♥ Drikke mye rødvin foran peisen. Haha, alkoholiker goals much?

♥ Dra på roadtrip og hyttetur! Jeg vil samle en stor gjeng å bare kooose meg.

♥ Dra ut å spise. Tidligere spiste jeg ute kanskje flere ganger i uken, men det gjør jeg nesten aldri lengre ved mindre jeg er ute å reiser. Veldig bra med tanke på økonomien, men det er da så hyggelig!

♥ Reise enda mer. Jeg reiser jo ganske mye fra før, men omtrent bare til de samme destinasjonene. Oslo, Stockholm og København går igjen gang på gang i sas-appen min. Jeg vil reise langt, og til varmere strøk. Hvor er det deilig å dra på vinteren? Asia?

♥ Lære meg å prate spansk. Jeg har lenge hatt et stort ønske om å lære meg å snakke flytende spansk, men har liksom aldri kommet i gang. Tenk så kult!

♥ Ha mange kosekvelder med vennene mine. Se film, lage digg mat sammen og tenne mange stearinlys. To venninner av meg har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og jeg er der nesten mer enn jeg er hjemme. Mye vits å ha en stor leilighet for seg selv.. Haha.

♥ Jobbe enda hardere, både med bloggen og J&J. Som sagt er jeg keen på å starte med videoblogg igjen!

♥ Ha welcome back party! Hvert år arrangerer jeg en fest for å feire at gjengen er back in town. Dette blir tredje året på rad, og har blitt en tradisjon jeg elsker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg